تبسم جونمتبسم جونم، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره
باباحسینباباحسین، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره
مامان فاطمهمامان فاطمه، تا این لحظه: 36 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره
زندگی دونفره مازندگی دونفره ما، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

دخترک ماه

من و دختر کوچولویی که هنوز نیومده

1393/2/16 12:22
نویسنده : فاطمه
202 بازدید
اشتراک گذاری

سلام.سلام

این وبلاگو به اصرار شوهری niniweblog.comو برای عقب نماندن از قافله وبلاگداران فامیل!!!!!! راه انداختم

امروز دختر کوچلوی مامان که هنوز نه اسمی داری نه هیچیبوساولین روز از هفته سی ام به وجود اومدنشه

خیلی سخته

مشتاق دیدار کسی باشی که نه میدونی چه شکلیه چه جوریه....(از مشکلات فلسفی مامان )niniweblog.com

خدا کنه صحیح و سالم باشی.niniweblog.com

 

پسندها (1)

نظرات (4)

نازنین
14 اردیبهشت 93 19:17
سلام... خوشحال میشیم اگه بهمون سر بزنید.
فاطمه
پاسخ
سلام عزیزم من همیشه وبلاگ شما رو چک میکنم واقعا هنرمند نمونه ای هستی
مامان زهرا وسارا
14 اردیبهشت 93 21:42
مبارکه مبارک ما نفهمیدیم به اصرار شوهری!!!! پایین نوشته نویسنده بابا حسین مبارک مبارک ایشالله سالم باشه من همیشه میگم کاش از اول زندگیم وبلاگ داشتم خیلی حوبه که لحظات کوچولوت یک جا ثبت بشه
فاطمه
پاسخ
واقعا من که هنوز مرددم هنوزم میگم که چی ی ی ی ی
مامان بچه ها
15 اردیبهشت 93 10:55
خوش اومدي به جمع وبلاگ داران فاميل
مامان مهدی و زهرا
21 اردیبهشت 93 13:24
مبارکه مبارک
فاطمه
پاسخ
ممنون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترک ماه می باشد