تبسم جونمتبسم جونم، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره
باباحسینباباحسین، تا این لحظه: 38 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره
مامان فاطمهمامان فاطمه، تا این لحظه: 36 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره
زندگی دونفره مازندگی دونفره ما، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره

دخترک ماه

من مانده ام بین دو راهی...

1393/10/6 12:20
نویسنده : فاطمه
403 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامان الان تازه خوابوندمت و دارم تمام تلاشمو میکنم تا بدون سر و صدا این مطلبو بذارم ..

مامان جون این روزای خوش با هم بودن اندازه تمام روزهایی که تو نبودی به من خوش میگذره دخترکم این روزا مامان بین دوراهی مونده که بره سر کار یا نه ...

نمیدونم واقعا چکار کنم اما اینو میدونم که برای آینده تو و خودمون باید برم سرکار و تمام تلاشمو بکنم تا از این بلاتکلیقی در شغلم بیرون بیام ...

برای تو نگرانم ....بدون من ...و برای خودم بیشتر ..بدون تو ............

از خدا میخام کمکم کنه تا از این تصمیم سخت زندگیم هم عبور کنم و خدای نکرده به تو آسیبی نرسه.......

niniweblog.com

niniweblog.com

 

پسندها (2)

نظرات (5)

مامان گیتا جون
6 دی 93 14:30
سلام عزیزم میدونم که خیلی سخته گذاشتن یه نی نی ناز و رفتن سر کار منم حسابی ذهنم درگیره اما اگه شرایط کاریت اجازه میده چند ماهی بدون حقوق بگیر وگرنه کارت رو از دست نده چند وقت دیگه دخترت یه مادر موفق و اجتماعی رو ترجیح میده خودتم خسته میشی از بیکاری
فاطمه
پاسخ
سلام مامان گیتای ناز ممنون آخه سرکار من ....
نرجس
8 دی 93 13:38
سلام ،چقدر اون عکس دوم که پتو رو سرش انداختی زیباست نمیتونم در این زمینه راهنماییت کنم ،واقعا باید فقط به قلبت رجوع کنی و از نظر مالی هم سود و زیان هاش رو کنار هم بذاری . منظورم میزان حقوق و میزان بیمه و میزان پول سرویس و پول پرستارو سرگرمی های شغلی و دلتنگی های مادرانه است همه رو دو طرف یک کاغذ بذار و تصمیم قطعی بگیر .
نرجس
8 دی 93 13:39
امیدوارم بهترین تصمیم رو بگیری ،خوبیش اینه که اطرافت هم خانم خونه دار هست و هم خانم کارمند ،حسابی مقایسه کن و تصمیم بگیر
فاطمه
پاسخ
ا
مامان زهرا وسارا
9 دی 93 16:05
هیچ چی بهتر از دیدن تک تک لحظه های بزرگ شدن بچه ات نیست
زهرا
25 دی 93 15:37
خودت و لوس نکن، حالا میخوای بری سر کار دیگه!! این همه نگرانی نداره. آدم یاد ترانه عارف میفته که میگه: یه دل میگه برم برم یه دلم میگه نرم نرم طاقت نداره دلم دلم ..... برو برو... این نظر من و جامعه هنرمنداست.
فاطمه
پاسخ
من ممنونمممممممممممممممممممممممممممممم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترک ماه می باشد