تبسم جونمتبسم جونم، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره
باباحسینباباحسین، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره
مامان فاطمهمامان فاطمه، تا این لحظه: 36 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره
زندگی دونفره مازندگی دونفره ما، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

دخترک ماه

کیک 5 ماهگی

1393/10/5 12:33
نویسنده : فاطمه
784 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر نازم آره بازم تاخیر

این روزها خیلی بهانه گیر شدی و من برای اینکه خدای نکرده گریه هات بلند تر از حد معمول بشه و توی روحیه و اعصابت تاثیر منفی بذاره راه های جدید کسب آرامش رو امتحان میکنم 

اینهم کیک مامان پزی که توسط یک دختر خاله با سلیقه و مهربون بنام فاطمه زهرا خانوم تزیین شد ..(دوستت دارم خاله جووون)

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

اینم دختر مو پریشون من توی یک روز شلوغ پنج ماهه شد....

 

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

پسندها (1)

نظرات (2)

افسون
5 دی 93 13:02
سلام مامانی . ماشالله 1 چه دخملیه خوشگلی ! 5 ماهگیش مبارک باشه . ایشالله همیشه زیر سایه پدرو مادرش تندرست و شاد باشه . از دخمل من یه 8- 9 روزی کوچیکتره عروسک خانوم شما . ای جونم ! یه بوس محکم از طرف من . بوسسسسسسسسسسسس
فاطمه
پاسخ
ممنون خاله جونم
دختر خاله
9 دی 93 16:13
دست خاله مهربونم درد نکنه که اجازه داده منم تو کیک پختن کمکش کنم ایشالله کیک عروسی خودم و تبسم جون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترک ماه می باشد