تبسم جونمتبسم جونم، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه سن داره
باباحسینباباحسین، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره
مامان فاطمهمامان فاطمه، تا این لحظه: 36 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره
زندگی دونفره مازندگی دونفره ما، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

دخترک ماه

پشیمانی...

1393/9/8 23:49
نویسنده : فاطمه
166 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامان امشب رفتیم مهمونی جایی که اصلا نه میهمان دوست داشت بره و نه میزبان نمیدونی تو چه شرایط سختی بودیم بعد از اون همه اتفاقات تلخی که بابت ندونم کاری بعضی افتاد ، همه چیز به هم ریخت البته شاید من و باباهم بی تجربه بودیم دخترم ، کاش تو نازنینم هیچ وقت تو این شرایط قرار نگیری کاش هیچ وقت کاری نکنی که پشیمون بشی کاش من اون زمان اونقدر پخته و باتجربه باشم که بتونم راهنماییت کنم ، کاش حریم امنی بینمون باشه تا تو درد و دلاتو به مامان و بابایی بگی ......گلم دوست دارم تمام تلاشمو بکنم تا توی تربیتت کم نذاشته باشم .....محبت

خدایا برای بهتر تربیت شدن این گلم کمکم کن

niniweblog.com

پسندها (3)

نظرات (8)

نرجس
10 آذر 93 7:00
ای بابا ،فکر منم واسه هر کسی پیش بیاد یک بار تو زندگیش تو همچین شرایطی قرار بگیره،خیلی به خودت سخت نگیر
نرجس
10 آذر 93 7:06
راستی قالب جدید وبتون خیلی قشنگه ،روز شمار سن همتون هم اون بالا خیلی جذابه واقعا
فاطمه
پاسخ
خب خداروشکر یکی دقتش کشیدددددددددددد
مامان محمدحسين جان
10 آذر 93 14:59
عروسكمه دوستش دارم
فاطمه
پاسخ
ممنون خاله جون
هستی مامی
15 آذر 93 7:40
سلام گل دختر خاله انگاری شما هم همشهری مون هستین؟؟!!!!وای نمیدونی چقدر خوشحالم از این موضوع ولی تو وبلاگم گفتی دوست قدیمی متوجه نشدم منظورت رو !!!!ما برگشتیم بیرجند خودمون تبسم رو ببوسین از طرف من
هستی مامی
15 آذر 93 7:45
اوه مای گاااااااااااااااااااااااد احیانا احیانا احیانا فامیلتون حسینی نیست؟ واااااااااااای فکر کن اگه فاطمه حسینی خودمون باشی که البته تقریبا مطمئنم ولی نمیدونم شما هم منو شناختی یا نه.و البته با این آگاهی اومدی تو وبلاگم که میدونستی این دختر کوچولو کیه؟؟؟!!!!!!! عایا واقعا؟ من دارم ذوق مرگ میشم یعنی فاطمه حسینی خودمونی؟؟؟ من یه بنده خدایی رو مامور کرده بودم که از گل دخترت عکس بگیره ولی یادش رفته بود وای هنوز باورم نمیشه اوخ اوخ ذوق مرگ شدم واااااااااااااای زودی جوابم رو بده ببینم تو هم منو میشناسی؟ و آیا کسی وبلاگ منو معرفی کرده بهت یا خودت پیدا کردی و اگه منو میشناسی از کجا فهمیدی کیم؟؟؟؟وای دارم از کنجکاوی میمیرم
هستی مامی
15 آذر 93 7:47
راستی لینکت کردم لینکم کن اگه دوست داشتی البته
فاطمه
پاسخ
ممنون
هستی مامی
15 آذر 93 7:50
اوه ببخشید الان دیدم لینکم کردی اینم از نتایج ذوق مرگ شدنه دیگههههه
هستی مامی
16 آذر 93 10:13
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترک ماه می باشد