تبسم جونمتبسم جونم، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره
باباحسینباباحسین، تا این لحظه: 38 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره
مامان فاطمهمامان فاطمه، تا این لحظه: 36 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره
زندگی دونفره مازندگی دونفره ما، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

دخترک ماه

تولد از نوع لطیف

1393/11/4 12:14
نویسنده : فاطمه
369 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان بابت دیر مطلب نوشتن خیلی عذر خواهم این روزا حسابی درگیر بودم چند تا خبر دسته اول هم دارم 

یکیش اینکه امروز تولدمه

خبر دیگه اینکه قرار شد تا عید سرکار برنگردم و مرخصیم شد نه ماهه.

خبر سوم اینکه دقیقا توی شش ماه و سه روزگی تبسم . برای اولین بار خواب دخترم رو دیدم .نمیدونم متوجه منظورم شدین یا نه .بله !! درسته یعنی من برای اولین بار خواب تبسم رو دیدم >متاسفانه تو خواب مریض بود

کاملا واضح و رنگی

بعدش اینکه اسم بابایی(پدربزرگ پدری) برای حج تمتع دراومد و امسال راهین و متاسفانه باباجون باید بخاطر چند روز یکسال دیگه منتظر بمونن...

بابایی هم تا آخر سال کلی ماموریت باید بره که من از  الان غصم گرفته..

دوستت دارم

این روزا تمام تلاشتو میکنی تا چهار دست و پا بری... یک روزه بشکن میزنی !!!!بله بشکن هر وقت بابایی دستشو حالت بشکن میگیره تو هم همین کارو تکرار میکنی.فیلم گرفتم اگه شد اپلود میکنم واسه عزیزان.

.

.

مامان جون همین الان یکی از همکارا زنگ زد و کلی در مورد تعدیل نیرو حرف زد و منظورش فک کنم این بود که بزودی من کارم رو از دست میدم....کاری که با تلاش به دست آوردم بدون هیچ پارتی و آزمون و .....

خدایا هرجور صلاح طفل معصومم میدونی برام درس کن....کلا امروز حالم گرفته شد ...توی روزی که بیست و هفت ساله شدم.......غمگین

deborah.mihanblog.com

پسندها (2)

نظرات (4)

مامان روناک
4 بهمن 93 17:40
عزيزم تولدت مبارک,ايشالا هزار سال کنار همسر و دخترت شاد زندگى کنى,نگران نباش اميدت به خدا باشه خدا بزرگه ايشالا که زود برميگردى سر کارت
نرجس
6 بهمن 93 12:57
سلام،صلاح کار آدم ها دست خداست. خودتو کاملا بهش بسپار
فاطمه
پاسخ
چشم از اینکه خانواده خوبی کنار خودم دارم تا راهنماییم کنم سپاسگذار خدای مهربونم
نرجس
6 بهمن 93 12:57
تولدت مباااااااارک،مبارک ،مبارک ،تولدت مبارک
فاطمه
پاسخ
ممنون
هستی مامی
2 اسفند 93 8:33
تولدتم مبارک با تاخیرررررررررررر
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترک ماه می باشد