تبسم جونمتبسم جونم، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره
باباحسینباباحسین، تا این لحظه: 38 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره
مامان فاطمهمامان فاطمه، تا این لحظه: 36 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره
زندگی دونفره مازندگی دونفره ما، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

دخترک ماه

آه.....

1393/10/11 2:44
نویسنده : فاطمه
354 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی چطوری

حال من ولی امروز...شده دیروز دیگه.. خوش نیست گریهساعت از دو و نیم شب گذشته و من هنوز درگیر خیالات و فکرهای اون چهار دقیقه و بیست ثانیه ای هستم که با ریسم صحبت کردم ....

آره دل رو به دریا زدم و بهش زنگ زدم ...گفتم دخترک آخر این ماه شش ماهش میشه  و من میتونم پاره وقت بیام اما زیاد موافق پاره وقت نبود انگاری.....غمگین

گفتم اگه اجازه بدین نه ماهه نیام اداره که بازم موافق نبود ...گفت آخر این ماه زنگ بزن بادآوری کن...........

کاش هیچ وقت آخر ماه نیاد...

از الان دل تنگ ثانیه های میشم که میخام ازت دور باشم .......

اومدم نیمه شب بوسیدمت ....ای ناز من

در دل خواب خنده ای بر لبانت نشست ....

دوستت دارم ...بازم شاید تا آخر این ماه قید همه چی رو بزنم.......غمگین

پسندها (2)

نظرات (2)

نرجس
11 دی 93 17:21
الهی ،چه احساس خوبی داره لبخند بچه ها تو خواب اونم بعد بوسیدنشون.خدا بهت کمک کنه انشاالله
فاطمه
پاسخ
ممنون از دعای خیرتون
ronak
11 دی 93 21:05
be nazare mn ke kareto vel nakon eishala ke hame chi khob pishmire negaran nabash
فاطمه
پاسخ
ممنون از راهنماییت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترک ماه می باشد